17 Aralık 2011 Cumartesi

Seni Sevdiğimi Söylemiş miydim Annem?


Aslında biz hiç bir zaman çok iyi anlaşan bir ana-kız olmadık.
Aksine çoğunlukla tartışırız; annem, bu yanlış bunu yapma der, ben illa ki dur bir de ben bakim yanlış mı der, gidip mutlaka yaparım...


Aradan çok zaman geçtiğine göre artık itiraf bile edebilirim:))

Lise yıllarımda Demet'le ilk ehliyet aldığımızda -ve cep telefonları daha yeni çıktığında- biz her hafta sonu Ortaköy'e gidiyoruz diye, Demet'in ablasının arabasını alıp o eski ve bol virajlı  Şile yolunda arabada bangır bangır Ayna'yı dinleyip, her virajdan savrulduğumuzda ciyak ciyak  çığlık atardık. Şile'ye ( yolun sonu sadece Şile'ye çıkıyordu çünkü) varınca meydanda bir tur atıp telefonumuzun çektiği bir noktada bir heyecanla cep telefonlarımızı kontrol edip, acaba aradılar mı diye kontrol ederdik. Yok aranmadıysak, biz onları arayıp  geldik biz Ortaköy'deyiz merak etmeyin derdik. Maksat dönüşte bizi ararlar ve ulaşamazlarsa merak etmesinlerdi. Oysa Ortaköy'e hiç gitmemiştim bile...
O zamanların adrenalin anlayışı,  bizim için Şile yolunda araba kullanmaktı:)))  Şimdi bin tane absürd şeyler çıktı, bizimkiler çok masumane kaldı:))

Çok bilirim annemle kapışıp kendimi sokağa attığım zamanları, kadıncağız gece yarıları sokağın başında beklerdi beni:))) Benden gizli, dikiş makinasının anahtarını, günlüğüme uydurup açıp okurdu... (Sonradan ablam itiraf etmişti) Dedim ya çok didişirdik biz. Arkadaş gibi değil, hep anne-kız olduk biz...
Hani derler ya insan anne - baba olunca anlar ana babasını diye, işte bana da dank diye o zaman indi:)

Bugün annemin doğum günü...Kendimi bildim bileli 18 Aralık'ta kutladığımız  doğum gününü  son 3 yılda 17  Aralık'a çekti:)))
O şimdi İstanbul'dan taaa Akçay'a giden otobüste, tıngır mıngır ilerlerken ben bu satırları yazmaktayım.
Lafı çok da fazla uzatmak istemiyorum çünkü feci halde duygusallaşıp salya sümük moduna bağlanıyor bünyem:))

Sonuçta annecim, ben seni çok seviyorum, ve senin de beni çok sevdiğini biliyorum... 

Kıssadan hisse: İyi ki  doğdun, iyi ki varsın.... Seni çok seviyorum...


Kaşıkçı Elmas'ın...

Bak Burhan Şeşen  sana benden ne söylüyor:))
Seni sevdiğimi söylemiş miydim annem?


 P.s: buna yorum yapıp zırlatma beni tamam mı:))))

2 yorum:

  1. ben yazım mi harika yazmışsın tek kelimeyle yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  2. :)Sevgili Adsız,tabii ki siz yazabilirsiniz:) dip not size değildi:)) hoşgeldiniz...

    YanıtlaSil