3 Nisan 2012 Salı

Bizim kuzunun teknoloji aşkı...

Malum biz iki haftadır hastayız. Geçen hafta ateşi bir inip bir çıkan oğluşum, en son geçen pazar sabahı annecim kulağım ağrıyor deyince aldı bizi bir panik. Ateşi yine çıktığı için sabah karşı ateş düşürücü de içmişti üstelik. Tabii hemen doktorumuz aradık acile mi gelsek diye. Ama Cuma günü zaten gördüğü için gerek olmadığını  ve antibiyotiğe başlamamız gerekiğini söyledi. Babamızı hemen eczaneye gönderip ilacını aldırdık. Gelir gelmez de hemen içirdik. Hiç hali yoktu kuzumun. Sürekli uyku modundaydı. 
Ee tabi hastalık olunca iştahta kaçıyor malum:(( bütün günü 1 avuç kakaolu mısır gevreği ile geçirdiği oldu... Yanında da bol bol su... 
Şansımıza anneannemiz geldi İstanbul'a da oğluşuma moral oldu...  Sabahın köründe uykusundan kalkıp anneanne diye arandığı oldu..:) 
 Zaten annem kapıdan içeri girince  (bizimkinin haberi yoktu geleceğinden, ani oldu) önce bir şaşırdı.

Kim bu oğlum dedik, durdu durdu "anneanne" dedi :) 
 Isınma turlarından sonra tozutma turlarına geçti sağolsun..

Annem gelirken dizüstü bilgisayarını da getirmiş. Bizimki hemen başladı " anneannem bilgisayarı açacak bana Lucky'i - annemlerin köpeği-  gösterecek" demeye.  

Normalde biz de bilgisayarı ellemesi yasak. Kütüphanenin üstüne kaldırıp koyuyoruz. Açıkçası ben  hem radyasyon muhabbetinden,  hemde onun için daha çok erken olduğuna inandığım için elletmiyorum. Babası bilgisayar bozulmasın diye:)  Babası kullanırken yanında durup bakabiliyor  sadece. 

Tabii anneanne gelince ve kendi bilgisayarını getirince bizi takan olmadığından -  ki zamanında anneannesi bilgisayarda resim bakmasına izin verdiği için şu aşamada onu da takmıyoruz- bilgisayarı çantasıyla birlikte arka odadan salona sürükleyip,açıyor, çantadan çıkartıyoruz. Adaptörünün bir ucunu fişe,bir ucunun laptopa bağlıyoruz. bilgisayarı açıp anneannesinin masaüstüne koymuş olduğu yavrusuna yüzme öğreten su samuru videosunu seyrediyoruz. Arada annemize (yani bana)  "Anne Lucky'i aç" deyip anneannenin çektiği videoları seyrediyoruz :)))

Anneannemiz eve gelip salonda ve yerde kendi bilgisayarını görünce hayretler içinde kalıyor tabii:))

 Zaten annem kapıdan girdiği andan beri oğlumu hayretle izliyor. E bizde de  bir laflar, bir cevaplar:)))
 Dün akşam mesela bizimki bilgisayarda resim yapıcam diye tutturup anneme açsana diyormuş annemde bana soruyor nereden açılacak diye.. Dedim bende sor göstersin sana dedim. İnanmadı.  Sordu.. Bizimki minicik elleriyle başlat menüsünü açtı gitti içinden "paint" programını buldu. Fırça kalınlığını seti ve çizmeye başladı:))) Annem şok tabiii...

Hangi arada öğrendi bilmiyorum, bazen benim iş yerime geldiğinde, ben yada işyerindeki arkadaşlar açıyor oyalansın diye yada babasıyla gittiği yerlerde bilgisayar varsa karıştırıyor  o kadar. Şu an tam olarak 3 yaş 5 aylık olan oğlum bilgisayarda word ve paint olayını kendi kendine keşfetti. "word"'u yazı yazmak istediğinde açıyor:))

Babasının şarkısının cd'sini bulmuş bugün. İki arada bir derede anneannesinin bilgisayarına takmış.  Annem beni işten arıyor ,senin bu oğlun bilgisayara babamın cd'si diye bi cd takmış, bozulursa karışmam bak diye:)) Dedim bozulmaz. Ama diyor içerden ipod mudur nedir onu almış gelmiş ucuna da kablo takmış onu da bilgisayar bağlayacakmış ,oraya kayıt edecekmiş deyince ben artık yıkıldım:))) 

 İpod'un içinde de var o şarkı ve sanırım bizimki şarjı bittiği için bilgisayardan şarj etmeye çalışıyor:)))  Eve gidince duruma bakıcam artık...

Teknoloji gurusu annemi bile hayretler içinde bırakabildiği için pek bir gurur duydum oğlumla.. Aferin...



2 yorum:

  1. :)) ay koptumm:)))) seninki ananeyi baya zorlamış desene:)) ilk olmasına rağmen çok güzel olmuş canım eline sağlık:) SEMA

    YanıtlaSil
  2. teşekkur ederim canım:) Bizi de sık sık böyle zorluyor ama biz alıştık. Başkalarının tepkisine gülüyoruz artık:)

    YanıtlaSil