13 Nisan 2012 Cuma

4 yaş sınıfına geçtik...


Benim tabirimle yaşı 3.25 ama normal insanların deyimi ile 3 yaş 5 aylık olan oğlumu bugün 4 yaş sınıfına aldılar. Zaten kayıt sırasında yuva sahibi psikolog hocamız Gülbahar hanım, 4 yaş zekasına sahip olduğunu ama bez ve emzik olayımızdan kurtulana kadar 3 yaş sınıfında tutacağını, sonra 4 yaşa alacağını söyleyince ben itiraz edip hocam sanki 4 yaş için küçük biraz, yaşıtlarıyla okusun falan deyip neyse yaşayıp göreceğiz demiştim.


3 yaş öğretmenimiz Serpil öğretmen çok kısa bir sürede Uğurcan'ı gayet güzel ikna edip önce emziği sonra bezi bıraktırmıştı sağ olsun.... Uğurcan'la okuldaki tüm öğretmenlerin arası çok güzel...


Hele bazen böyle akşamları gelip bana bıcır bıcır anlatıyor ya,bayılıyorum.

(03.04.2012)

***************************************

Yukarıdaki  yazıyı taslak olarak kaydedip bırakmışım:)

Demek ki oğluşum 2 haftadır 4 yaş sınıfında:)  4 kişilik sınıftan 10 kişilik sınıfa geçtiği için başta tedirgin olmuştum ama onda pek bir tedirginlik oluşturmadı. Zaten öğretmenleri söylüyordu, bizimki yemeğe giderken yada bir derslikten diğerine geçerken diğer öğretmenlere seslenip el sallıyormuş:)))  O yüzden hiç yadırgamadı. Serda öğretmenini çok seviyor, bayılıyor...Öğretmenimiz tatlı-sert  derler ya hani , öyle...Çok seviyor kuzularının hepsini...

Sabahları okula bırakınca bizimki ilk dakikalarda biraz yabani oluyor:) Montunu ben çıkartıp okul ayakkabılarını sadece benim  giydirmemi istiyordu. ( Bugüne kadar, bugün ilk kez Çiğdem öğretmene  izin verdi)

Tabii bunda sınıf arkadaşı Mert'in okulun yakınına taşınması ve okula Uğurcan'dan önce gelmesinin payı büyük:)

Eskiden okula ilk gelen bizimki olduğu için  diğer öğrenciler gelene kadar beklemek zorunda kalıyordu. Oysa şimdi okula gittiğinde arkadaşları olduğu için bu hafta başından beri hiç ayrılık problemi yaşamadık:) Adam utanmasa ayakkabıları bile çıkarmadan uçacak yanlarına:))

Bir de herkesin ayakkabılarını öğrenmiş , kendininkileri giyene kadar bu Yağmur'un, bu Kuzey'in, bu Yağız'ın diye tek tek hepsini sayıyor:)) Eksik görürse de soruyor, Efe'nin ki niye  yok?  :))

Akşamları da anlatıyor, Kuzey bana şöyle yaptı, böyle yaptı diye:)) Kuzey'in bir tabancası varmış böööle ateş topu çıkıyormuş,babası almış :)))

Minnoşlar ya o kadar tatlılar ki... Ah bir de bir arkadaşı arada (bunu yüzünü komik bir şekilde buruşturup yapıyor) bu ne yavv? diyormuş:) Onun taklidini yapıyor....

Büyüyor o anlatıyor biz dinliyoruz:))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder