13 Nisan 2012 Cuma

Biberonumuza da veda ettik nihayet...

Gerçekten veda ettik biberona:)  Üstelik benim tahmin ettiğimden daha kolay oldu..

 Bundan tam 4 gün önce, Pazartesi  akşamı eve gelip bir yandan yemek hazırlığı ile uğraşıp diğer yandan da bulaşık makinesini boşaltıyordum, gözüm birden lavabonun kenarında içi su dolu olarak bekleyen  ve tam 3 yıl  5 aydır istisnasız her gece elimde (kimyasal olmayan doğa dostu) deterjanlarla yıkadığım biberonlara takıldı.  Nedense birden içimden geldi, mutfakta ayağımın dibinde oynayan oğluma döndüm:

-Aşkım bak sen artık büyüdün, emziği bıraktın, bezini çıkardın hadi gel biberonu da atalım dedim.

Bizimki yüzüme baktı  "tamam "dedi. 

(Ben hala aldığım cevabın şokuyla açıklamaya devam:)   

-Artık her şeyi bardakla içiyorsun ya birtanem, o yüzden biberona ihtiyacın yok. Ama atarsak gece yatakta biberonla içemezsin o yüzden yatmadan önce  yaparız ballı sütünü, bardakta içersin olur mu? 

-Olur.

-Tamam o zaman sen atmak ister misin çöpe?

- Eveeeeettt

Bir koşu ittire ittire (oğlum tarafından) getirilen damacanaya çıkılıp tezgahtaki biberonlar önce tezgahta duran çöp poşetine atılır. Anne tarafından ağzı bağlanan ve içinde biberonların olduğu çöp torbası tezgah altındaki büyük çöpe atılır:)))

Veee bu kadar... O günden beri   biberon olayı bitti bizim evde...

Tabii ben bu kadar çabuk kurtulacağımıza ihtimal vermediğimden bizim kuzu mutfaktan çıkar çıkmaz çöpten biberon torbası çıkartılır, kuzu görmeden güzelce yıkanır ve ulaşamayacağı bir yerde saklanır.(Ne olur ne olmaz diye...)

Gerçi emzikleri de ben zamanında saklamıştım ama emziği yuvada bıraktığı için ara ara yine de emzik diye tutturuyordu ama sakladığım içim bulamıyordu... Emzikleri de geçenlerde attım çöpe...

Artık yatmadan önce mutfak tezgahına oturup bir bardak ballı sütünü lıkır lıkır içip öyle gidiyoruz uykuya:)) bir de şu süt isteme işini yatağa yatmadan önce yapsa çok iyi olacak. yatağa gitmeden her seferinde soruyorum "hayır içmicem,istemiyorum" diyor ,sonra tam pijamaları giyiyoruz,yatağımıza yatıyoruz,ışıklar kapalı, fonda joy fm  ve yanımdan bir ses : Anneee süt yap bana ama ballı.

:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder