25 Şubat 2012 Cumartesi

kaka durumu:)

Bu buraya yazılmaz biliyorum ama çok mutluyum  dayanamayıp yazacağım:) Oğluşum bugun ilk kez kakasını yapmadan önce söyledi ve gidip yaptı:)) Üstelikte evde bile değiliz.. Lay lay lommm:) Resmini çekecektim de Büşra "Yok Artık"  dedi diye vazgeçtim:) Beni anne olan anlar da olmayan deli der buyuk ihtimalle:)

Eeee tabi birde bizim kızlarla konusurken kimsenin beni gibi, ilk saçı, ilk tırnağı,düşen göbekbağı,  sünnet derisi'ni saklamadığını öğrenince  iyice abartmayayım dedim:)

Ama mutluyum, oğlum buyuyorrrr lay lay lom:) Dil pabuç kadar, ama çok eğlenceli çoook:)))

2 yorum:

  1. Tebriklerrr! Eminim ki dışarıdan okuyan birisi bu havadisi paylaşmayı çok salakça bulacaktır ama ben o kadar iyi anlıyorum ki bu mutluluğu :)

    YanıtlaSil
  2. :) çok teşekkur ederim, anne olunca böyle "bok"tan şeyler bile bizi mutlu ediyor:)

    YanıtlaSil