27 Şubat 2012 Pazartesi

aaa rabbit bu :)

Malumunuz oğlum bu ay yuvaya başladı....

 Tabii biz ona daha önce hiç İngilizce birşey öğretme derdine düşmedik. Bebekken Baby Tv'deki  çizgi film ve ninnileri açardım, gece yatarken de Joy Fm çalar, hani sırf kulak dolgunluğu olsun diye...

Çizgi filmlerden de bir tek "Tamirci Manny" de ara sıra kelimelerin İngilizceleri geçiyordu.

Neyse efendim, biz kuzuyu yuvaya yazdırdık, ve tabii ki yuvadan bize verilen aylık programda İngilizce dersleri olduğunu da gördük. Ama açıkçası benim için oğlumun yaşıtlarıyla mutlu ve keyifli vakit geçirmesi çok daha önemli olduğu için hiç oturupda ciddi ciddi ne faaliyet yaptığını sorgulamamıştım. Geçtiğimiz cumartesi (25. 02.2012 ) bizimki evde oyuncaklarını karıştırırken  kutunun içinden oyuncak tavşan çıktı. ve hemen "aaaa rabbit bu" dedi...

Ben şok tabii ki? Dondum  kaldım, hemen ordaki bir başka tavşanı gösterdim "peki bu ne annecim" diye. Demez mi "o da rabbit":))

Bu çocuk beni dumur ediyor, hiç beklemediğim anlarda çok güzel şeyler yumurtluyor:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder