24 Mart 2012 Cumartesi

Pestili çıkan kuzu pirzolası:)))


Yavru kuşum 8 olmadan sızdı bugun. Gündüz okuldan aradılar çok kusuyor diye. Koştur koştur gittim.. 2 gündür burnumuz akıyor ve hafiften ateşimiz vardı zaten ilaç içiyorduk... Hayır hasta olması tamam da çok kustu dediklerinde aklım çıktı. Kusarken korkuyor çünkü, vücudu geri çalışıp içerden dışarı birşeyler fışkırtıyor hatta bazen burnundan bile çıkıyor sıvılar.... Bebekken de kustuğunda korkma annecim derdim, kus, biz de kusuyoruz korkacak birşey yok... Elimin altında o minicik kalbi pır pır atardı korkudan biliyorum.. Ama bugun kustuğunda yanında ben yoktum başkası vardı, iyi bir yerde olsa onu seven bir öğretmende de olsa sonuçta benim gibi güven veremezdi... Off okula giderken kaç km hızla gittiğimi bilmiyorum. Kendime kendime - Uğurcan'ın tabiriyle - sakin ol birşey yok olucak bunlar, böyle böyle büyüyecek dedim...Okula gittiğimde oğluşum iyiydi çok şükür... Aldım eve geldim, doktorumuzu aradık. O da bugün erken çıkmış ama hemen durumu söyleyince ilacımızı söyledi. Tolga gidip aldı eczaneden, içirdik..

Evde lego yaptık,unla oynadık, boyama yaptı... Pek yemek yemedi, bol bol su içti, uykuya teslim olmadan biraz önce, yaptığım elma ve erik kurusu kompostosundan birkaç kaşık içti...İçine çubuk tarçın,taze zencefil ve karanfil de atmıştım... Anası kılıklı, tanelerini yemedi, sadece suyunu içti. Uyumadan ilacını da vereyim dedim ama daha saati gelmediğinden veremedim:( Neyse bir iki saat sonra biberonuna süt koyarım uykusunda içiririm...

Bal kuzum benim uykusu gelince nasıl mahmurlaşıyor:)) Kafayı koyması ile uyuması bir oluyor... Zaten sabah okula gitmek istememişti demek bu yüzdenmiş... Eve gelirken, habire, ama sen akşam gelicektin dedi durdu:)) Erken geldim annecim diyorum yine de ama sen akşam gelicektin diyor:)))

Şimdi yanımda ya... uyuyor ya.... uyuyor ve büyüyor ...Çok şükür...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder