25 Kasım 2011 Cuma

Yaptım Oldu :)

Galiba gerçekten oldu..
Önce dedim ki herkesin bir blogu var neden benim yok, sonra amaaaan kim uğraşacak , internette kim kime dum duma, bi silinse herşey kaybolur boşver dedim... Ama galiba bunları uzun zaman önce düşünmüş olmalıyım ki bugün durduk yerde bi deneyelim dedim veee işte oldu:)) çok zor birşey değilmiş meğerse.Blog yazmak, oluşturmakla ilgili hiçbir fikri olmayan ben bile blog açtım.  Sadece google'a "blog nasıl oluşturulur" yazmak yeterli oldu:) üstelik eğenceli rengarenk görünümler var. Şu anda gördüğünüz desen ve renkler bugunkü ruh halimi gayet iyi yansıttığı için bir müddet  gider diye ümit ediyorum.Vardır bende böyle renk ve düzen karmaşası.. Haftada bir  evin şeklini değiştiren biri olarak uzun süre kesinlikle aynı düzende ya da renkte yaşayamıyorum.. Annem bende kurt olduğunu, eşimse  hiç dinlenmeyi beceremediğimden rahat battığını  iddia etse de, aslında sürekli "ya ben bunu böyle yaptım ama acaba şöyle olsa nasıl olur" diye gezen soru işaretleri var kafamda :)) yani demem o ki buyuk ihtimale ben bu blogun arka planını, rengini, yazı karakterini sık sık değiştiririm o yuzden bir kere gördüğünüz arka planı, renkleri tekrar geldiğinizde görme ihtimaliniz düşük gibi:)  Sonuçta  bu da benim ilk yazım ve evet açıkçası sabırsızlanıyorum ekranda nasıl görünecek diye. Haaa hiç  öyle yazar olayım millet beni okusun gibi bir  merakım yok sadece kağıda yazmaktansa klavyeye yazmak daha kolay geldi...Burası hem rengarenk  hem temize çekme derdi de yok:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder